JAK SPRÁVNĚ CVIČIT NOHY A ZADEK

V dnešním díle SPRÁVNÉHO CVIČENÍ si rozebereme pár základních cviků, troufnu si říct na nejméně oblíbenou partii ke cvičení, kterou jsou nohy!

Nečekejte, že se naučíte nějaké nové cviky, nebudeme rozebírat nic extra, ale podíváme se na ty nejzákladnější a za mě nejdůležitější cviky, kterými jsou dřepy, výpady a mrtvý tah.

Ukážeme si základní provedení těchto cviků a poukážeme, na co si u techniky dát NEJVĚTŠÍ POZOR a co je nejdůležitější. Co se týká tréninku nohou, dříve bylo naprostou samozřejmostí nohy trénovat. Bohužel jsme se dostali do doby, kdy si každý zakládá zejména na horní polovině těla a nohy občas jen tak procvičí na předkopech nebo zákopech, aby se neřeklo. 

Cvičení nohou a komplexní cviky jako dřepy, těžký dřepy, mrtvý tah nebo výpady jsou za mě základ a vyvolávají u mužů veliký ANABOLICKÝ EFEKT a tím napomáhají nárůstu svalové hmoty celého těla a u žen, které většinou řeší opačný problém a chtějí shodit, tyto cviky pálí obrovské množství kalorií – redukují podkožní tuk.

Zařazujte tedy pravidelný trénink na nohy, cvičte hlavně komplexní cviky jako jsou ty, které uvidíte ve videu níže a dbejte na kvalitu provedení.

Sportu zdar!!!

 

Chcete se více v oblasti fitnessu vzdělávat? Právě teď se můžete přihlásit na nový kurz Kineziotapingu se slevou 30%, slevový kód je: Vanoce2018 a vkládá se na stránce s přihláškou zde.

Sociální sítě, které můžeš sledovat:
INSTAGRAM
FACEBOOK

Další odkazy:

Trenérské služby
Výživa, kterou používám slevový kód -15%: sypukvalitu (vládá se na eshopu do košíku)

Komentáře

Přidat komentář